уторак, 27. мај 2014.

Sport koji volim / Teodora

Kao što znate, ja sam zaista puno sportova trenirala, od ritmičke gimnastike do odbojke, više od 5-6 sportova. Najduže sam se zadržala na ritmičkoj gimnastici, koju sam na žalost morala da prekinem. Od malena sam se bavila i folklorom. Prema folkloru i dalje gajim ljubav, ali pošto folklor nije sport, za ovonedeljnu temu, izabrala sam da pišem o odbojci koju zaista puno volim i koju i trenutno treniram.

Priča o odbojci počinje pre nekoliko godina kada sam prestala da treniram ritmičku gimnastiku. bog visine pokušala sam da se upišem na odbojku, ali zbog ostalih obaveza, odbojka se nikako nije uklapala u raspored. Bila sam veoma tužna, ali sam ipak odlučila da se upišem na plivanje. prošle godina, moja veoma dobra drugarica se upisala na odbojku. Da vas ne zamaram pričom, uglavnom, ta moja drugarica je to rekla mojoj drugoj drugarici sa kojom sam ja jako dobra i ona je rekla meni. A pošto smo ta moja druga drugarica i ja zajedno trenirale mnoge sportove i pošto je ta moja druga drugarica jako dobra sa tom koja se prva upisala na odbojku, dogovorile smo se da se upišemo zajedno na odbojku, sa obzirom da sam ja u međuvremena zbog malo vremena morala da odustanem od plivanja. Dogovor smo sklopile na letnjem raspustu 2013. godine, ali se do zimskog raspusta nismo upisale, zato što se termin odbojke poklapao sa terminom privatnog engleskog na koji takođe idemo sve tri.

Kada sam prvi put ušla u salu, odbojka je bila preteška za mene i mislila sam da se neću dugo zadržati na tom sportu, ali vremenom sam upoznala mnogo ljudi koji su mi se veoma svideli, a i moje igranje odbojke se poboljšalo, tako da sam se dugo zadržala na tom sportu.

Odbojku bih od srca svima preporučila, kada uđete u salu, svi problemi ostanu ispred vrata, možete sklopita neka prijateljstva koja će vam značiti, istovremeno putujete, družite se, vežbate, održavate kondiciju. Po mom mišljenju jedan od najlepših sportova

-izvinite na greškama u pisanju i ako vam je ovaj tekst bio dosadan, ja sam se zanela, a kasnije više nisam znala koji deo da izbacim :(







Нема коментара:

Постави коментар