уторак, 20. мај 2014.

10 stvari koje volim / Teodora

Zdravo svima! Ovde Teodora!
Tema ove nedelje me je prvo obradovala, biće zanimljivo pisati je, ali kada sam krenula, shvatila sam da postoji više od 10 stvari koje zaista volim, ali, potrudiću se da izdvojim samo 10 :)
Da počnem:

1. ČOKOLADA
-Znam, nisam jedina, ali bez čokolade zaista ne mogu da zamislim život, jednostavno, u svakom obliku, volim i crnu i belu, i samu i sa nečim, jednostavno je obožavam!
2.PORODICA
-ovo se podrazumeva, porodica je najvažnija stvar, i bez nje svakako ne mogu :)
3.PRIJATELJI
-pa i ovo se donekle podrazumevalo, oni su uvek tu za mene, zaista i jako punoo volim, imam više najboljih prijatelja, i jednostavno ne mogu da izdvojim samo jednog
4.LAZANJE
-Lazanje su već dugo moje omiljeno jelo, mogu da ih jedem svaki dan i nikad mi neće dosaditi, jednostavno ih obožavam!
5.BLOGGER
-ovo je bilo očekivano, pre ovog, imala sam još nekoliko blogova, ja zaista volim i da pišem blog, ali i da čitam tuđe blogove, kad god mi je dosadno, zanimaciju pronađem na bloggeru

6.YOUTUBE
-još jedna društvena mreža koju zaista jako volim, nekad mi je lakše i zanimljivije da odslušam neke bloggere nego da čitam kilometarske postove :)

7.JEZICI
-osim što u školi učim 2 jezika, privatno volim da učim jezike, a najviše me obraduje, kada novi jezik u potrebim na njegovom govornom području, to mi daje podsticaj da se trudim i učim što više jezika

8.PUTOVANJA
-osim jezika, ispunjavaju me i putovanja, do sada sam posetila različita mesta, kao i neke svetske metropole, nadam se da ću narednih godina posetiti ostale gradove koji me zanimaju, ali veoma sam zadovoljna i mestima koja sam do sada posetila

9.PRIRODU
-šume, livade, planine, sve me to čini srećnom, opuštaju me duge šetnje,do sada još uvek nisam posetila maraton koji se kod nas tradicionalno održava već nekoliko godina, ali mi je to svakako u planu.

10.ODBOJKU
-odbojka je sport koji treniram, do sada sam trenirala nekoliko sportova, ali odbojku zaista volim i mislim da ću je još dugo trenirati, visina mi to omogućava, a uz to zaista volim taj sport

-Izvinite na pravopisnim greškama, nadam se da postoji neko ko voli bar jednu od ovih stvari, u komentar možete napisati svoju listu 10 stvari koje volite. Volela bih kada  bi u narednom periodu tema ponovo bila 10 stvari koje volim 2, tada bih možda uspela da napišem još nekoliko stvari koje zaista volim, ali nisam mogla da ih napišem u ovom postu.

Нема коментара:

Постави коментар