уторак, 13. мај 2014.

Moja velika želja / Teodora

Hej!
Ove nedelje, tema je ,,Moja velika želja'' . Kada sam čula temu, veoma sam se obradovala. Kao što sam rekla prošle nedelje, veoma bih volela da posetim još neke svetske metropole, kao što su New York, Paris, London. Međutim, ako bih birala samo jedan od tih gradova, verovatno bih izabrala New York.



Kod New York-a najviše me privlače neboderi, avenije, gužva, saobraćaj, neki luksuz kojim zrači, taj lepi jezik kojim govore. Jednostavno, po meni je to prelepo mesto za život, ok, verovatno postoje ljudi koji bi rađe živeli na nekom mirnijem, tišem mestu, ali mislim da bi meni način života u New York-u odgovarao.



Možda se meni tamo ipak ne bi svidelo ako bih otišla, ali za sada, mislim da bi mi nekoliko dana u New Yorku sigurno prijalo!


Naravno, osim posete New York-a, postoji još nekoliko stvari koje bih volela da uradim ili dobijem, ali najveća od svih tih mi je sigurno poseta New York-a!

-izvinjavam se na pravopisnim greškama i mom čestom pisanju New York pa New York, ali nadam se da me razumete. Hvala na čitanju, i slobodno možete komentarisati, svaki komentar ćemo rado pročitati! :)




Нема коментара:

Постави коментар