понедељак, 26. мај 2014.

Sport koji volim - Nina

-Kaoo i što sam napisala u  predstavljanju bavim se plivanjem :)
 Pre plivanja trenirala sam džudo, folklor, ples, gimnastiku i ritmičku gimnastiku.Sve je to bilo prlolazno itrenirala sam najviše godinu dana.Konačno sam se upisala na plivanje i shvatila da je to sport koji mi se dopada.
-Kada sam prvi put isla na bazen tj. na trening mislila sam da ću se baviti rekreativno. Nakon par meseci treniranja krenula sam mnogo ozbiljnije da treniram.Treninzi su bili jači i imali smo suvi(kondicionalni)
-Sadaa sam dobra u tom sportu, i redovna sam na treninzima. Trening nam traje 2sata dnevno i tako svaki dan.
-Idemo na razna takmičenja, moji drugari i ja,dolazimo sa velikim uspesima. Upoznala sam puno dobrih ljudi i stekla mnoga prijateljstva.
-Kada udjem u vodu tj. kada krene trening osećam se nepobedivo.Plivam iz ljubavi i želje niko me netera na to, i mnogo mi je lepo i uspešna sam :)

Nisam htela jako opširnoo, samo najbitnije.
-Izvinite na greškama :)

                  

Нема коментара:

Постави коментар