понедељак, 19. мај 2014.

10 stvari koje volim - Nina

Ćaaoo svima :)
Ove nedelje tema je 10 stvari koje volim.
Jako mi je teško da izdvojim 10 stvari koje volim kad ja volim mnogo više :D
Ali uspela sam da ih izdvojim. Nadam se da će te uživati!

1) Instagram! To je meni najomiljenija "društvena mreža" stalno sam uključena i često postavljam slike :) Foluj te me ako hocete @ninaavracar












2) Čokolada ;). Kao i svi i ja najviše voli čokoladu 

3)Porodica i Prijatelji :)
Obožavam da provodim vreme sa porodicom i prijateljima

4) Telefon :) Ne mogu bez svog telefona :)


5) Putovanja



5)Disney channal


6)Špagete - moje omiljeno jelo




7)Volim strane jezike
 
8)Sport - plivanje (bavim se time)



9)Blogger


10) Haljine i štikle (najviše da gledam i isprobavam)



Нема коментара:

Постави коментар