среда, 14. мај 2014.

Moja velika želja /Lunaa

Ćaos!

Ove nedjelje tema je ,,Moja velika želja''.Kad sam čula za temu veoma sam se obradovala :)

Obožavam da putujem!Imam 2 velike željee :)

Prva želja je da odem u Pariz ♥!
Meni je Pariz najlepši grad na svetuu.Ne znam zašto me privlačii ali mi se mnogo svidja. Jako me privlači Diznilend, muzej Louvre da bi videla Monalizuu, Ajfelovu kuluu. Ustvarii kad razmislim ceo grad ♥♥♥!


Drga želja mi je da upoznam Albu Rico♥!
Glumi u seriji Violetta. Glumi pod nazivom Natalija-Nati ♥♥♥
U seriji je sa Facundo Gambanda (Maksii) i vezi I oni su po meni najlepšii par ♥♥
Obično se svima svidja Martina Stoessel (Violetta) Ali se meni svidja Alba(Nati) 

To su moje  2 željee  :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Нема коментара:

Постави коментар