среда, 21. мај 2014.

10 stavri koje volim / Lunaa

Kad sam čula šta je ove nedelje kao teme, veola sam se obradovala, ali nisam mogla da se odlučim kojih 10 stvari najviše volim.
Ali morala sam da odemer pa sam izabralaa


1.Porodica i prijatelj -Naravno kao i svi najviše volimo porodicu i prijatelje :)

2.Jazz Balet ♥      Ovo na slici nisam ja, al poznajem tu devojcicu na slici :)                                                                                                                                  















3. Instagram :)  U Poslednje vreme veoma puno vremena provodim na Instagramu.














4.Blogger!

















5.Disney Channel ♥ Stalno ga gledam!














6.Čokolada :D











7. Svoj telefon i tablet ♥ Samo sto sam ja slomila staklo na mom telefonu.
















8. Hranu u Mc Donald's :D











9.Haljine, štikle i šminku ♥ :)
















10.Sladoled :D




Нема коментара:

Постави коментар