петак, 13. јун 2014.

Petak 13. / Teodora

Ćao!
E ovo je tema koja me je zainteresovala, meni je bilo zanimljivo pisajući ovaj post, nadam se da će i vama čitajući :)

Iako nisam baš sujeverna, nekoliko puta su mi se dogodile stvari koje mi zalede krv u žilama svaki put kad ih se setim.

U početku nisam verovala ni u petak 13, ni u razbijeno ogledalo koje donosi 7 godina nesreće, ni u crne mačke koje takođe donose nesreću, ni u prolazak ispod merdevina, ni u otvaranje kišobrana u kući koje isto donosi nesreću. Jednostavno, nisam niti verovala, niti razmišljala o tim pričama

Pre nekoliko godina, kod bake su nam bili gosti iz inostransrva, moj deda-stric, baba-strina i njihov unuk, zajedno smo gledali TV, a onda je moja baka otišla u prodavnicu, nekoliko minuta posle njenog izlaska iz kuće pomislili smo da bismo mogli da odemo u park nedaleko od zgrade. E, da je to bilo tako, kada je moj deda-stric pokušao da otključa vrata, shvatio je da ne može, pokušala je i baba-strina i moj brat, ja, ali niko nije mogao, pozvali smo moje roditelje, baku, naravno, svi su odmah došli, ali niko nije mogao da otključa vrata, došao je i majstor, komšije, sve ukupno, više od 5 sati su pokušavali da nas odglave. Naravno, nekoliko dana kasnije je to postala anegdota, rado je se sećamo i prepričavamo kada god smo zajedno, ali taj, kao i još nekoliko događaja su u meni probudili strah od petka 13. Dešavalo mi se nekoliko puta i da mi se desi nešto lepo, da dobijem dobru ocenu ili sretnem nekoga koga dugo nisam videla, baš na petak 13, ali ovaj događaj nikako ne mogu da zaboravim.

Po mojim proračunima, u 2015. godini će biti oko 5-6 ovih 'nesrećnih' dana, pa ću verovatno uspeti da ispričam i ostale čudne, pomalo strašne priče koje su mi se dogodile.

-izvinite na pravopisnim greškama, bilo mi je zaista teško da pišem o ovom događaju, uvek u meni probudi neke posebne emocije :(


Нема коментара:

Постави коментар